Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2023 15:02 - Плач - 1
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 2590 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 12.04.2023 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

„Все още ли не плачете, християни?
Вече е време каменното сърце да се размекне
и сухите очи да се навлажнят.
Ето защо.
Ако всеки един човек попита Небесния Отец:
„Кой е съгрешил толкова тежко,
че е била нужна тази велика и страшна жертва?”
- то Бог ще му прошепне в ухото: „Ти”.
„Аз?! Нима толкова тежко съм съгрешил,
 че цената на моето изкупление,
 е лежащият в гроба, изтерзан и измъчен Син Божий?”
 Да. Това е така.
„Ти бе виновен - Аз взех върху Си твоята вина.
Ти бе длъжник - Аз заплатих твоя дълг.
Ти бе осъден на мъки - Аз приех мъките заради теб”,
- говори Христос на всеки човек изкупен от света.”


.............  
 



Гласувай:
3



1. elahikari - !!!
12.04.2023 15:04
„Не с тленни неща – сребро или злато, сте изкупени от суетния живот, предаден вам от бащите, но с драгоценната кръв на непорочния и чист като агнец Христос (1 Петр. )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1833345
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565